وعده هایی که هنوز عملی نشده!
 


 

یکی از سخنان حجه الاسلام عجمین مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در روز معارفه ایشان و حتی در نشستی که نخستین روز عید با هنرمندان تئاتر داشتند، این بود که شما نگران بودجه نباشید.

برآورد هزینه ای که توسط اعضای انجمن نمایش و خانه نمایش برای برگزاری آیین بزرگداشت تئاتر در نظر گرفته شده بود و مورد موافقت مدیر کل محترم و نیز معاون فرهنگی ایشان نیز قرار گرفت، مبلغ ۲۸۶۰۰۰۰ تومان بود.(دو میلیون و هشتصد و شصت هزار تومان)

این مبلغ قرار بود روز شنبه ۹ اردیبهشت به حساب انجمن واریز شود اما روز شنبه آقای مدیر در یزد تشریف نداشتند و این مبلغ تا به امروز پرداخت نشده و تمام کارهایی که تا کنون برای برگزاری آیین بزرگداشت تئاتر صورت گرفته از باقیمانده موجودی حساب خانه نمایش پرداخت شده و یا نسیه کاری شده! (دستور پرداخت می توانست چهارم یا پنجم اردیبهشت انجام شود)

طبق آخرین تماسی که با آقای عجمین داشتیم ایشان حتی در شب برگزاری آیین هم حضور نخواهند داشت،(این نیز در حالی است که ایشان از ۱۵ روز پیش در جریان تاریخ دقیق برگزاری این آیین بوده اند) چند تن دیگر از مدیران استان هم هرکدام به گونه ای پوزش

خواسته اند که ... بگذریم از این همه فرهنگ دوستی!!

آقای عجمین در همین آخرین تماس قول دادند که سندهای مربوط به برگزاری جشن را حتماً پرداخت می شود، هرچند معاون فرهنگی محترم چند روز پیش گفته بودند بیشتر از ۲ میلیون تومان نمی توانند بپردازند!

اما قرار دیگری که آقای عجمین با هنرمندان تئاتر داشته اند، برگزاری یک نشست پرسش و پاسخ (تریبون آزاد) بود که خودشان در همان نخستین روز سال جدید در باغ دولت آباد وعده دادند، امیدواریم هر چه زودتر عملی شود.

البته با همه اینها یک چیز را نباید فراموش کرد و آن هم همکاری خوب و صمیمانه کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با هنرمندان تئاتر است.

این عزیزان ( از شخص آقای رفایی تا دوستانمان در واحدهای سمعی و بصری، امور سینمایی، اداره امور هنری، روابط عمومی، دبیرخانه و دفتر مدیرکل) در این چند روز همکاری بسیار خوبی با ما داشته اند.

بهر جهت ما هنوز به آینده خوش بین هستیم و امیدواریم این بد قولیها اتفاقی بوده باشد.

 

منبع:انجمن نمایش یزد
پایگاه خبری تحلیلی یزدفردا
 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا